英國之旅~輸波


對同市死敵的三十八年主場不敗紀錄,
來到零八年二月十號,
亦是首嘗親臨奧脫福的一天,
終被打破。

當地時間下午一時三十一分開波,當時還滿有信心的...


呢段時間,曼聯都仲係壓住嚟打。


蘭尼,你呢場表現唔好喎!點同我地交代先??


上半場中後,竟然比曼城先入一球!追得番,追得番.....


掂!呢球罰球仲唔比我地追番!睇嚟又係C朗射啦!


做得好,做埋反人牆,呢鑊仲唔追和.....


#$$&%*^&*(...人算不如天算,罰球入唔到之餘.....8+26


呢位呀叔,唔駛咁喎,半場入三粒反超前好簡單喎,唔好咁啦....


點呀!死老豆咩~~~都話半場入三粒反超前好簡單啦,又唔信,妖...


點呀!唔順呀!輸緊波都唔駛發老四喎!過嚟錫鍚唔好嬲啦....


頂!細個讀書又唔你咁勤力,扮咩憂鬱小王子喎....妖.....


成個場,唔計曼城D粉絲,你都算最唔受賽果影響啦!仲可以同人慶祝牛一。


李奧,維廸!頂呀~~~(此時,場中已Fxxk聲四起,曼聯球員無一例外)


咪講咁多啦,踢波呀~~~我唔識唱歌都識爆粗呀~~~


算啦!我知嗰兩球波唔太關你事....Fxxk 少你兩句啦....


十六號嘅球員果然係有料到!!!如果早D入嚟,唔駛輸啦....!!


唔理我,算點先!算啦!知你心情唔靚!下次努力D啦....


抱住個女大哂呀!同我過嚟打個招呼啦~~~希口希面面算咩態度呀!?!?


我都好明白,你今日冇乜點插花,冇乜點插水係有D若有所失,下次再插過囉!


大力臣,你好嘢!我咁遠過到嚟,你同我玩串個Party!仲走喎,過嚟道歉啦!




No comments:

Post a Comment