慘!綠色怪獸又殺到~~~





講真,呢隻來自日本嘅綠色怪獸,
如果唔係深得大老闆歡心,
睇怕我都唔會比佢侵襲我屋企。
無計,鬼叫佢係老闆!!

呢盒嘢,點解又會出現係我間屋呢?
當日,我地去到一處極危險嘅地方,
但呢處又會令所有老闆都樂而忘返,
一不留神,就會令我呢類人嘅銀包,
唔覺唔覺咁乾硬化!

簡單D講,嗰度就係鼎鼎大名嘅~~
美國冒險樂園

其實我都幾鍾意呢盒模型,
大大盒不特止,仲有主角Keroro啦,
同其餘嗰幾隻唔知乜名打乜名嘅物體。

不過,財政大臣落咗Order,
依家唔比搞盒嘢住!
Haha.....有人慘啦!!!
有得睇,冇得食~~~


No comments:

Post a Comment