「工傷杯」的煩惱


「日遊夜遊足球隊」今年再次參加「工傷杯」,而今日終於收到賽會嘅賽程表。細看之下,10月7日打第一場分組賽,初時都唔為意,唸唸吓先知原來下星期就係!真係比佢比佢嚇咗一嚇。因為咁,我就急不及待走均大半間公司地通知各隊友!

五點後,依舊到後梯找「萬先生」時,撞到高洛治及星神,佢倆個同我一樣,都係後梯嘅VIP。今日嘅話題,當然離不開「工傷杯」啦。講講吓,總會講到排陣呢個話題,正確D講,係難題。對我呢個常務打雜嚟講,最近的確惡搞。不是我不懂排(筆者按:其實可能真係唔識!),而係根本就係幾難排!原因很簡單---人材流失。由年頭中場大腦「望警署的人」開始、「PL」、「火爆人」及「鄧金」的相繼離去,新加入的,又要安排一個合適嘅位置比佢,安排一個合適嘅位置當然亦要花時間花心機。一時間「日遊夜遊足球隊」要再次調整。點調整?我鬼知!真的令人唸爆頭。



No comments:

Post a Comment